menu

Systemy zarządzania

Systemy zarządzania bezpieczeństwem pracy

SYSTEMY ZARZADZANIA BEZPIECZEŃTWEM PRACYJeżeli planujecie Państwo wdrożyć w swojej firmie system zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy jesteśmy gotowi pomóc w realizacji tego przedsięwzięcia.


Gwarantujemy wdrożenie systemów zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wg norm:

BS OHSAS 2007, PN-N 18001:2004 lub/i SCC.

Oferujemy Państwu:

  • Opracowanie koniecznej dokumentacji
  • Minimum formalności
  • Oszczędność czasu Państwa pracowników
  • Wybór oferty jednostki certyfikującej
  • Przygotowanie organizacji do audytu certyfikującego/nadzoru
  • Uczestnictwo w trakcie audytów prowadzonych przez jednostkę certyfikującą

Etapy wdrożenia systemu w Państwa firmie:
systemy bhp

Normy adresowane są dla wszystkich firm, które chcą podjąć działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa i higieny pracy. Celem systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy jest osiąganie ciągłej poprawy skuteczności działań na rzecz BHP. Norma definiuje 20 obszarów zarządzania bezpieczeństwem pracy, m.in. monitoring wypadków, szkolenie kadry kierowniczej, środki indywidualnej ochrony, higiena pracy i ochrona zdrowia, bezpieczna technika, bezpieczeństwo poza pracą, przygotowywanie planów na wypadek awarii, kontrola wewnętrzna oraz wiele innych.

Do najważniejszych zadań wdrożonego systemu należą:

  • zapobieganie wypadkom przy pracy
  • zminimalizowanie występowania chorób zawodowych
  • działania ukierunkowane na zapewnienie stałej poprawy stanu BHP funkcjonującego w organizacji
  • zmniejszenie absencji chorobowej pracowników
  • spełnienie wymagań określonych w przepisach prawnych
  • nieustanne podnoszenie kwalifikacji wraz z uwzględnianiem roli pracowników i ich zaangażowania do działań w zakresie BHP
  • ciągłe doskonalenie działań w zakresie BHP
  • zwiększenie wydajności i jakości pracy.