Jeżeli planujecie Państwo wdrożyć w swojej firmie system zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy jesteśmy gotowi pomóc w realizacji tego przedsięwzięcia.
Gwarantujemy wdrożenie systemów zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy wg norm:
BS OHSAS 2007, PN-N 18001:2004 lub/i SCC.
Oferujemy Państwu:
- Opracowanie koniecznej dokumentacji
- Minimum formalności
- Oszczędność czasu Państwa pracowników
- Wybór oferty jednostki certyfikującej
- Przygotowanie organizacji do audytu certyfikującego/nadzoru
- Uczestnictwo w trakcie audytów prowadzonych przez jednostkę certyfikującą
Etapy wdrożenia systemu w Państwa firmie:
Normy adresowane są dla wszystkich firm, które chcą podjąć działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa i higieny pracy. Celem systemu zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy jest osiąganie ciągłej poprawy skuteczności działań na rzecz BHP. Norma definiuje 20 obszarów zarządzania bezpieczeństwem pracy, m.in. monitoring wypadków, szkolenie kadry kierowniczej, środki indywidualnej ochrony, higiena pracy i ochrona zdrowia, bezpieczna technika, bezpieczeństwo poza pracą, przygotowywanie planów na wypadek awarii, kontrola wewnętrzna oraz wiele innych.
Do najważniejszych zadań wdrożonego systemu należą:
- zapobieganie wypadkom przy pracy
- zminimalizowanie występowania chorób zawodowych
- działania ukierunkowane na zapewnienie stałej poprawy stanu BHP funkcjonującego w organizacji
- zmniejszenie absencji chorobowej pracowników
- spełnienie wymagań określonych w przepisach prawnych
- nieustanne podnoszenie kwalifikacji wraz z uwzględnianiem roli pracowników i ich zaangażowania do działań w zakresie BHP
- ciągłe doskonalenie działań w zakresie BHP
- zwiększenie wydajności i jakości pracy.